Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Πες μου

Είχα ζητήσει απ’ την ζωή μου μια χάρη
είχα ζητήσει να μην σβήσει το φεγγάρι
δεν έχω ύπνο πια τα βράδια δεν κοιμάμαι
ζω μες τα όνειρα που κάναμε θυμάμαι

μα πες μου...
γιατί μου έκρυψες τα μάτια σου από μένα
τι έχω πει που δεν το κράτησα για σένα
ότι ζητούσες όλα στα ‘δωσα μα πες μου
αν θα μπορέσουνε να κλείσουν οι πληγές μου

δεν έχω ανάγκη να μιλήσω σε κανένα
για όλα όσα έχω κάνει εγώ για σένα
είναι ψηλά εκεί και όλα θα τα κρίνει
κι αν έχω κάνει λάθος παίρνω την ευθύνη

μα πες μου … 

είχα ζητήσει απ’ την ζωή μου μια χάρη
είχα ζητήσει να μην σβήσει το φεγγάρι
δεν έχω ύπνο πια τα βράδια ζω σε ψέμα
ζω μες τα όνειρα που έκανα για σένα

μα πες μου…


Μάστορης Γιώργος                                                                         11/9/2006 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου